Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 16, 2011

BACAAN DUDUK ANTARA DUA SUJUD


Dah berpuluh tahun hidup dan baca, pernahkah kita memahaminya..

DOA DUDUK ANTARA 2 SUJUD.....(^_^) Pernah hayati? atau baca terlalu laju sampai tak sempat nak fahami maksudnya?



Rabbighfirlii (Tuhanku, ampuni aku) 
Warhamnii (sayangi aku) 
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Doa yang bermakna bagi seorang yang bertauhid.. since kita dah tahu maksudnya, lepas nie kita baca dgn penuh penghayatan agar doa yg dimohon dpt dimakbulkan olehNya.... AMIN..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...