Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 15, 2012

My 24th birthday

Assalamualaikum W.B.T

Alhamdulillah hari ni genap umurku 24 tahun. Da tua rupanya aku neh!hehe tapi birthday kali nie agak menyedihkan sebab aku baru jer dibuang keje! erk..xde la, aku baru jer berenti dari tempat latihan industri, klu nak taw lebih lanjut sila baca entri sebelom ni okeh! malas nak cite panjang lebar kat sini.

Plan arinie takde g memana, lepak kat umah je. Esok nak g tengok2 tempat praktikal baru..survey dulu orang kata..hihi. Oh ya sebelum terlupa, aku nak ucapkan TQVM kat member aku niza & nadya coz bagi birthday gift kat aku..suka sangat hadiah tue ^_^ thanks awak!terharu je rasa bila da tua bangka pon masih dapat hadiah..korang jangan jeles okeh..hehe gurau je..

Anyway hadiah korang cantek!saya suka sangat....Jom layan pitcha gift yang aku dapat *-*

inilah isinye..sebuah album gambar ^_^





Frame gambar..cantek! suka sgt


yg ni dr Niza












yg ni dri nadya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...