Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 16, 2012

Disaat Aku Disapa Keboringan

Assalamualaikum..

Oooyeah!Boring tahap gaban..uhuk..haaa korang taw x aku ada katne skang nie?hehe tadaaa...aku kat bangi..da hampir sebulan aku duk melepak kt KUIS..lepak bukan sebarang lepak taw..

Da lama kan aku tak pos entry, actually aku tak taw nak coret apa sebab lama sangat tak update blog neh sampai idea pon jadi dingin dan beku..aha macam makanan sejuk beku la plak kan..

So guys, aku kat KUIS ni sebab tolong kazen jaga kedai dia, sementara aku ada ni dia tak payah la susah payah nak upah orang, so ada sedikit penjimatan disitu..hehe tapi duk disini pon boring weii,setakat duk tercongok kat depan meja tunggu customer datang..mak aih berjanggut jugak la, tambah2 weekend camni...lagila sunyi akak oii

pandangan dalam kedai

Tapi syok jugak, leh online free..haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...