Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 12, 2012

SUDU & TISU

Assalamualaikum..

Aha mesti korang heran kan dengan tajuk entry kali ni...apa kaitan antara sudu & tisu ni sebenarnya ye..hehe okeh actually aku just nak share tentang habit aku bila g makan kat luar..tak kira la samaada kat gerai ke, restoran ke hotel ke..erk? pernah ke aku makan kat hotel?? hello...of coz ler...uhuk

Sebenarnye kan..bila aku nak makan aku akan ambil sudu and automatik aku akan ambik tisu sekali..haaa nak taw kenapa? sebabnya tisu tu aku guna untuk lap sudu..hehe ini bukan bermaksud aku perlekehkan kebersihan tempat tue tapi da memang sikap tabiat aku cmtu nak buat macam mana kan..

Hari tue aku kuar makan nga kazen aku, bila aku ambik tisu, dia pandang je aku..macam heran je dia tengok gelagat aku..aku perasan je dia duk perhati apa yang aku buat..hari berikutnya aku kuar makan nga dia lagi & aku tengok dia pon buat perkara yang sama cam aku buat..see..klo kita nak mengajar orang tak perlu la kita ajar bermati matian, just tunjuk je melalui perbuatan Inshaa Allah orang akan turut terikut..

Tapi nak tunjuk pon agak2 r, jangan pulak duk tunjuk benda yang tak baik kan..hehe ok la, nk out dlu..salam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...