Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 26, 2012

Aku bosan

Aha..welcome back! terlalu lama meninggalkan blog nih sampai jari jemari asyik duk menari2 di atas keyboard sambil kepala pusing2 memikirkan idea yang memang susah nak kuar bilamana aku mengadap lappy!uhuk..langsung xde idea untuk menjadi bahan coretan aku buat masa sekarang neh

By the way aku rasa memang aku tak boleh berpaling tadah dari teratak ni untuk masa terdekat ni sebab aku memang betol2 kebosanan. Sekarang aku ada kat PJ, da seminggu pon aku menumpang di rumah makcik aku nih. Aku datang sini sebab ada intebiu kat area2 sini..so aku ambik kesempatan untuk bermalas malasan di rumah orang neh!aha oke tak?

Niat dihati nak g jejalan ke Bangi tapi niat 2 selalu tertangguh. Entah la, bila pagi menjelma je mesti rasa cam malas nak kuar lagi2 baju pon belum kemas apa bagai pon belum kemas so agak malas untuk bergerak ke sana..haha baru ko tahu sape aku..malas memanjang!muahaha

Tapi aku dok kat sini pon asyik berkurung dalam bilik jek sebab pekerja makcik aku ade duk sekali dalam umah ni. Al kisahnya mereka dihalau oleh tuan rumah sewa sebab owner umah sewa 2 xnak bagi orang sewa dah umah dia so yang jadi mangsa nye ialah pekerja makcik aku la, klo makcik aku xtumpangkan dorg alamat merempat la dorang..kesian la plak kan tapi malam2 aku duk sorg2 je kat umah sebab sume orang kuar keje sebab 2 la tahap kebosanan aku terlalu melampau sehingga tetiba aku teringat kat blog neh..haha klo x memang harem nak jadi blogger balik!wakaka

keadaan bilik yang dihuni oleh pekerja2 makcik aku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...