Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 17, 2012

Now I’m graduated!


Salam..hi uols, ni aku nak story kat korang neh..aku da konvo!hihi hek elleh konvo pon nak kena heboh 1 negara kew?uii mesti..1negara 1malaysia!keh3

Oke la xnak melalut lagi. Entry kali ni mengenai majlis konvokesyen aku yang berlangsung pada 15 september lepas. Yeah! Sekarang aku dah bergelar graduan...tanggal 15 sep 2012 aku da selamat berkonvo..hoho.Masa 2 pepagi lagi aku da besiap nak g kat tempat konvo tapi ada yang tak best sebab terpaksa menunggu lama..punya la awal aku bangun pagi tu sebab dia kata kul 7 da kena ada kat sana..tergesa2 family aku bersiap..bila sampai sana teus g daftar, pakai jubah konvo & berbaris mengikut nombor tapi punya la lama kitorang menunggu sebelum leh masuk dewan konvo tuh! 

Masuk je dewan kena tunggu para2 vip la plak! Aduhai punya la lama tunggu diorang nie..majlis yang dirancang bermula pukul 9 pagi tapi pukul 12 tengahari masih belum start..apahal la..kesian kat para ibu bapa yang sedang menunggu sejak dari pagi..entah2 ada dikalangan ibu bapa yang belum makan..kesian kan..aku sendiri pon tak sempat makan pagi tue sebab tergesa2 nak g ketempat konvokesyen.

Hmmm tunggu punya tunggu, majlis yang dianggarkan selesai pada pukul 12 tghr tue rupanya menginjak ke pukul 2 ptg tapi masih xselesai2 lagi..aku da gelisah memikirkan mak bapak aku yang semestinya turut gelisah..da la masa 2 aku tak sempat nak bersarapan pon hatta seteguk air..macam puasa separuh hari la pulak..abah aku pulak memang xboley duk lama2 cam 2..aduii diorang ni la kan tahu nak menyusahkan kami jek, da cakap abes kul 12 tu buat la abes masa 2, ni tak..buat orang tertunggu2 berejam2..aish! panas betol aku!

Disebabkan terlalu lama menunggu, ada para jemputan yang tertido..kami para graduan pon semua kelihatan mengantuk! Tak kurang juga ada yang tidur..sabar je la..dalam pukul 12.15 tengahari baru majlis bermula dan lebih kurang pukul 2.45 petang majlis berakhir tapi disebabkan masa tu kami tak solat lagi so apa2 pon tak sempat nak buat..Abes je majlis kami terus blah, tak sempat nak bergambar, tak sempat hantar jubah, tak sempat nak jumpa kengkawan buat kali terakhir maybe sebab lepas nie tak tau bila plak bleh bersua muka sebab lepas nie masing2 da sibik dengan kerjaya masing2 tambahan pula kebanyakan dari mereka orang luar dari kelantan...huhu sedihnya..

Xsempat  bergambar pon nga kengkawan sebab kesuntukan masa..makan x lagi, solat pon x lagi..memang xpuas hati betol la nga sistem pengurusan umk neh!geram tak terkata waktu 2, rasa cam nak marah2 sume orang..xsempat jumpa geng..da la 2 je masa yang ada untuk kitorang jumpa kerna lepas ni mesti masing2 da balik kampung halaman masing2 susah la nk jumpa lagi kan..memang sedih sangat waktu 2 tapi apa nak buat..sume 2 da tertulis kot

X pe la..pape pon layan jek gambar yang xseberapa neh!


sebelum masuk dewan..sedang kemaskini jubah yang serabai
suasana dalam dewan
aku terselit diantara mereka..huhu
da selamat berkonvokesyen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...