Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 9, 2012

sedih tersisih

Tadi abes je clas aku terus balik bilik..biasa bungkus nasi dulu untuk makan malam tapi harinie niat dihati nak teman orang tu makan, kesian lak kat dia makan sensorang nanti.. Aku terpaksa tahan perut yang ngah lapo nie semata2 nak makan dengan dia...

Menjelang maghrib aku pon mesej la dia, tanya nak kuar makan x..and then dia reply camnie 'org da janji nga dot dot dot nak makan nga dia kat kedai dot dot dot..meh la nak join sekali' camtu la lebey kurang mesej dia...waaaa tersentap aku dowh! punya la aku  nie tahan lapo semata2 nak teman dia makan, takut dia xde kawan nak kuar makan tapi dia langsung xingat aku...ish3


Pastu dia datang bilik aku tanya nak ikut x..ermmm masa tu aku da terasa sangat nga dia tapi xmo la tunjuk, biarla aku sorang je yang rasa and pendam sedalam2 nya..huhu, aku xikut pon dia kuar sebab da putus angin nak  makan walapon pada masa 2 sakit perut sebab lapo..huk huk huk..dia pon ada tanya nak pesan pape x tapi dia balik lewat sebab nak tunggu kawan dia tu abes keje..aku xpesan pape pon sebab memang masa tu da xde mood..cakap nga dia pon wat2 ceria jer, cam xde masalah pape..hoho

Lepas tue aku terfikir len kali xmo da tanya dia lagi and pasni bila da abes clas nak tapau terus untuk makan malam, xmo da kisah kan orang len.. t kita gak yang kelaporan..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...