Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 26, 2012

Sidiq oh sidiq


Lega selega leganya…itulah ayat yang dapat aku ungkapkan selepas beban (beban ke?) yang dipikul selama sebulan berakhir tengahari tadi..hoho sukanya rasa hati!

Sedang kami (aku, ayu & pija) berjalan menuju ke hostel tetiba ada orang seru namaku.. “suwaibatul islamiah”..suara seorang lelaki tapi aku da bley agak sape pemilik suara itu..siapa lagi kalau bukan si sidiq tuh.

Pija: Waa da bley sebut nama penuh la..
Ayu: Last day baru bley sebut nama penuh sue..
Sidiq: Cantiknya kain sarung suwai..

(dushh! Nah ambik kau..kan dia da mula balik panggil aku suwai..bongok punya sidiq! Suka sangat panggil aku camtue)

Ayu: Kain sarung kau cakap? Sue pakai baju kurung la wei..
Sidiq: Kain sarung la tue, kain batik!
Aku: Ape kain sarung?jauh taw kain ni datang! Dari sarawak lagi
Sidiq: Oh yela..ko g sarawak aritue kan...

yg dlm lingkungan purple tue la baju kurung aku yang disalah anggap sebagai kain sarung oleh Sidiq
*satu2nya lelaki dlm gambr tu la Sidiq!

Tetiba tanpa diduga si sidiq tue mangajukan soalan yang xmasuk dek akal..

Sidiq: Bakpo mung paka stoking?
Ayu: Nak tutup aurat la (belum sempat aku jawab, ayu da mencelah)
Sidiq: Dok la, pelik jah aku napok..paka stoking nga slipa..po darat jah
Aku: Memey la aku duk atah darat!wekk



Tak terkata si sidiq tuh..hanya mampu gelak..suka sangat kenakan orang!

Masa kitorang sampai depan pintu bilik, tetiba terdengar lagi suara si sidiq tue menjerit...”suwai....”

Eei si sidiq nie memang la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...