Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 22, 2012

Utusan konvokesyen

Assalamualaikum W.B.T

Wahh surat perutusan konvokesyen da sampai...akhirnya boleh jugak aku konvo..hehe apa taknya sebelum nie macam2 dugaan da aku hadapi, ingat da tak layak nak konvo sama kawan2. Tapi nak kata hepi tue tak jugak sebab..ntah la tapi serius memang tak berapa nak hepi sangat.


Kalau tak nak p konvo tue leh tak eh?cam malas jek...hoho~ tapi rasa rugi la plak klu tak p sebab ntah bila la plak aku leh merasa pakai jubah konvo tue..hihi. Nanti la aku fikir lagi sekali camne..lagipon tarikh last dia 31 ogos, hari nie baru 22 ogos..lambat lagi, masih ada masa...last minute is our thrust..muahaha

Tapi bila fikir2 balik banyak jugak benda yang perlu disetelkan sebelum nak konvo. Nak kena g bank bayar yuran konvo RM220 pastu kena isi borang tu borang ni..mak aihh cam nak nikah la plak isi2 borang neh!haha..Oh ya lupa pulak nak cakap yang tarikh konvo ialah pada 15 september 2012..sape2 nak datang raikan aku, jemputla ye..hehe perasan je lebih!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...