Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 3, 2013

Bila mood Rajin datang bertandang!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah masih lagi diberi kesempatan untuk meluangkan masa berada di arena ini..cheewah. Ehemmm ekcelli masa ni terasa perasaan ingin berkongsi sesuatu di blog neh membuak2, macam tak dapat nak ditahan2 lagi..maybe sebab terlalu teruja untuk menunjuk bakat yang ada..mungkin..haha

Okeh xmo cakap manyak..malam tadi ada buat kek coklat tapi belum sempat snap pikcer, kek tu da kena ngap dulu..tengok2 da separuh luak. Hrmm tapi yang tak sedap didengar dek telinga den ni pasai ada orang komen kek yang aku buat tu pahit! Ayyoyo (sambil tepuk dahi)..bila aku try makan, ok jer..xde pahit nye pon..ngengada betol la orang dalam umah aku neh!

Macam biasa..bila ada buat sesuatu mesti la kena bagi kat jiran depan umah aku..makcik aku tue..huhu..nak jugak bagi dia rasa hasil dari air tangan aku neh..bukan senang nak dapat peluang cenggini..kehkehkeh. Feedback yang aku dapat amat memberangsangkan..katanya kek coklat memang la rasa camni, ok ape..eyyceeh

Aku rasa la kan..orang yang kata kek aku tu pahit sebab dia tak pernah makan kek yang diperbuat dari serbuk koko sebab selalunya aku buat kek guna serbuk coklat..hihi sesaje nak ubah angin sekali sekala..tak salah kan..

Disebabkan takde pikcer kek coklat 2 so untuk minum petang aku buat la puding kastad...kebetulan ada lebihan tepung kastad yang aku guna untuk buat puding jagung dulu, dari tepung 2 rosak baik la aku guna wat kenyangkan perut family aku kan..eh jap..kek coklat ke? buat nga serbuk koko so jadik kek koko la kan..haha boley camtu?

Pikcer puding kastad ni pon aku curik2 ambik masa ngah potong2 nak hidang kat family..huhu tak sempat nak snap yang dalam loyang punyer

pic xcantik xpe, asal ori da cukup..hihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...