Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 15, 2013

Jiwang- jiwang


Saya pernah SETIA Tapi diDUAkan..
Saya pernah PERCAYA Tapi diKHIANATi..
Saya pernah menCINTAi Tapi diSAKITi..
Saya pernah meMILIKi Tapi akhirnya keHILANGan..
Saya pernah JUJUR Tapi diTIPU..
Saya pernah berHARAP Tapi harapan itu cuma SIA-SIA..

—> Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah ツ


♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuatkan kita dalam keadaan teruji
♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuatkan kita terkeliru
♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, selalu membuatkan kita terluka
♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, semakin membuatkan kita terkilan
♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, membuat rasa sabar kita kian menipis
♥ Ada ketikanya insan yang kita sayang, mengguris hati kita hingga menitis airmata
♥ Namun kita tetap menyayangi dia... Kerna APA? Kerna kita terima dia seadanya...


♥ walau tak ada ORANG sayang kita ==► Tapi ALLAH ada DEKAT di hati kita .. ♥
♥walau tak ada ORANG cinta kita ==► Tapi ALLAH sentiasa KASIHI kita .. ♥
♥walau tak ada ORANG tolong kita==► Tapi ALLAH ada LINDUNGI kita .. ♥
♥walau tak ada ORANG rindu kita==► Tapi ALLAH tetap TUNGGU kita .. ♥
♥walau tak ada ORANG jaga kita==► Tapi ALLAH tetap PERHATIKAN kita .. ♥
♥walau tak ada ORANG dengan kita==► Tapi ALLAH ada TEMANKAN kita .. ♥


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...