Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 1, 2013

Malang Tidak Berbau

Assalamualaikum..

Malang memang tidak berbau..hoho semalam sedang aku enak berblogging tetiba je lapppy aku jatuh! gedebummm terus mati lappy aku, tak sempat pon nak siapkan entry..adeh

Alkisahnya begini..aku enak je duduk atas kerusi malas sambil surf internet pastu tetiba je datang mood nak berblogging, makin la aku asyik duduk bertenggek kat situ. Bila berjam2 duk statik macam tu je, terasa agak lenguh la jugak pinggang aku neh and then aku pon letak la lappy yang beralas bantal kat hujung kaki lantas melunjurkan kaki, nak betulkan urat la kononya..kuakaka tetiba tanpa disangka bedebumm lappy aku jatuh mencium bumi disebabkan kaki kerusi malas tersebut licin..apalagi mati terus la lappy aku tuh

Malam tadi cuba jugak la repair, tapi keadaan tetap sama tak berubah..masih hitam kelam tanpa menunjukkan tanda2 untuk sihat kembali. Memang sebelum ni lappy aku selalu bermasalah tapi kadang ok kadang k.o tapi kali ni memang k.o terus lah nampaknya..uwaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...