Daisypath Happy Birthday tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 12, 2013

SANAH HELWAH UMMI!

Assalamualaikum...

Entry kali ni just nak hupdet pasai kejadian petang tadi..sebenarnya agak malas untuk aku menconteng disini memandangkan lappy aku masih  x ok..ngah syok2 menaip tetiba dia wat hal, kuar tulisan biru & restart dengan sendirinya..hadoi penat eden!

Oke itu kisah lain, alkisahnya hari ni merupakan hari ulangtahun kelahiran mak aku yang ke.....hihi rahsia beb! disebabkan kejadian itu makanya aku merajinkan diri untuk membaking kek (kukus je pon!haha). seperti biasa kek coklat menjadi pilihan kami sekeluarga.

Kali ni aku cuba resepi baru, kek coklat jugak tapi guna adunan yang sedikit berbeza dari yang sebelumnya...adunan agak cair walapon hampir 99% aku ikut resepi tue..huhu yang aku kukus dalam loyang tak masak sepenuhnya, cair kat bahagian tengah..myb hasil dari titisan air penutup kukusan!uhuk..nasib baik separuh dari adunan tu aku kukus dalam bekas tertutup, so boleh dikatakan menjadi jugak la.

Yang dalam loyang tu buat makan2 kami satu family je, nak bagi orang sebelah rasa cam tak patut pulak kan sebab lembik semacam jek!haha so bagi yang dalam bekas tertutup 2 je kat diorang, xpelah sikit pon sekurang2nya ingat jugak kitorang kat diorang..hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...